Το Υποκατάστημα Αθήνας της TBI Bank EAD , αποδίδει μεγάλη σημασία στην ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών, για το λόγο αυτό έχει θεσπίσει πολιτική διαχείρισης παραπόνων σύμφωνα, τόσο με τις ανάγκες των πελατών όσο και με τιςκατευθυντήριες γραμμές για τον χειρισμό των καταγγελιών που έχει ορίσει η Ευρωπαϊκή Αρχή Τραπεζών.

Επίλυση διαφορών

Πριν επικοινωνήσετε με την τράπεζα θα πρέπει πρώτα να έχετε εξαντλήσει την προσπάθεια διευθέτησης διαφοράς με τον έμπορο. Περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ.

Ειδικότερα:

Στην περίπτωση κατά την οποία έχει προκύψει οποιδήποτε πρόβλημα με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχουμε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:

  • Προφορικά: Μπορείτε να καλέσετε, από τις 09.00 έως τις 21.00, το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της Τράπεζας στον αριθμό 210 300 99 90 όπου οι εκπρόσωποί μας θα ακούσουν προσεκτικά το θέμαπου σας απασχολεί, θα σας δώσει διευκρινίσεις και θα σας καθοδηγήσουν κατάλληλα στα επόμενα βήματα της διαδικασίας.
  • Ψηφιακά: Παρακαλούμε επικοινωνήστε απευθείας με το Τμήμα Διαχείρισης Παραπόνων Πελατών με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
  • Συμπληρώνοντας τη σχετική ηλεκτρονική φόρμα εδώ.
  • Στέλνοντας ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εδώ: complaints@tbibank.gr
  • Με φυσικό ταχυδρομείο συμπληρώνοντας το έντυπο καταγγελίας το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε εδώ και αποστέλλοντας το στη διεύθυνση:TBI Bank EAD Υποκατάστημα Αθήνας,
    Τμήμα Διαχείρισης ΠαραπόνωνΠελατών
    Λεωφόρος Κηφισίας 196, ΤΚ. 15231, Χαλάνδρι

Το Τμήμα Διαχείρισης Παραπόνων Πελατών της Τράπεζας μας υποχρεούται να σας παράσχει άμεσα απόδειξη παραλαβής του παραπόνου σας ακολουθούμενη από μοναδικό αριθμό υπόθεσης , που αποστέλλεται στα στοιχεία επικοινωνίας που έμαςέχετε γνωστοποιήσει και με την επιθυμητή μέθοδο επικοινωνίας.
Το Τμήμα Παραπόνων της Τράπεζας θα διερευνήσει διεξοδικά το αίτημά σας και θα απαντήσει στα στοιχεία επικοινωνίας που μας έχετε παράσχει. Η Τράπεζα μας θα καταβάλει προσπάθειες για την επίλυση των ζητημάτων που σας απασχολούν, το συντομότερο δυνατόν και βεβαίως εντός του χρονικού πλαισίου των 45 ημερών κατ’ ανώτατο όριο, που επιβάλλει το κανονιστικό πλαίσιο. Στη σπάνια περίπτωση που θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος για τη διαχείριση της υπόθεσής σας, θα ενημερωθείτε επίσης για τη νέα ημερομηνία απάντησης καθώς και για τους λόγουςτης καθυστέρησης. Παρακαλείστε να σημειώσετε ότι
έχετε κάθε δικαίωμα να ενημερωθείτε γραπτώς για την εξέλιξη της υπόθεσής σας υποβάλλοντας σχετικό αίτημα για το σκοπό αυτό , υποδεικνύοντας τον μοναδικό αριθμότης υπόθεσής σας.

TBI Bank EAD Branch Greece,
Branch of Foreign Financial Institution Authorized in Bulgaria,
GEMI: 16367146000, Leoforos Kifisias 196, Chalandri, PC 15231,
Email: info@tbibank.gr , Call Center: +302103009990

Σε περίπτωση που η απάντηση της Τράπεζας μας δεν σας ικανοποιεί, μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με έναν από τους εξωδικαστικους, εναλλακτικούς μηχανισμούς επίλυσης διαφορών ως εξής:

  • Για τραπεζικά προϊόντα: στον Ελληνικό Χρηματοπιστωτικό Διαμεσολαβητή (Μασσαλίας 1, 10680 Αθήνα, www.hobis.gr , Τηλ. 10440, 210 3376700 Fax: 210-3238821, e-mail: info@hobis.gr), ως Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών, ο οποίος είναι εγγεγραμμένος στο ειδικό Μητρώο που τηρείται στην ιστοσελίδα της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας αγοράς ή
  • Στο εποπτικό μας όργανο, τη Διεύθυνση Εποπτείας Πιστωτικού Συστήματος της Τράπεζας της Ελλάδος (ΔΕΠΣ), στη διεύθυνση www. bankofgreece.
  • Για τα ασφαλιστικά προϊόντα: στην Ανεξάρτητη Διοικητική Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» στη διεύθυνση http://www.synigoroskatanaloti.gr/ και στα τηλέφωνα: 210 64 60 862, 210 64 60 814 ή
  • Στο εποπτικό μας όργανο στο Τμήμα Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης της Τράπεζας της Ελλάδος (ΔΕΙΑ), www. bankofgreece. gr
  • Για οποιοδήποτε θέμα μπορείτε να μεταβείτε και στην πλατφόρμα  Ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών της Ε.Ε.

Υποβολή παραπόνου

Λυπούμαστε που δεν ανταποκριθήκαμε στις προσδοκίες σας.

Μπορείτε να μας στείλετε το παράπονό σας συμπληρώνοντας τη φόρμα.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι οι πληροφορίες που μας διαβιβάζονται μέσω της υποβολής παραπόνων προστατεύονται από τον Κανονισμό προστασίας προσωπικών δεδομένων 2016/679. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε είτε να διαβάσετε τη σχετική πολιτική της Τράπεζας στη διεύθυνση www.tbibank.gr/dataprivacy είτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: dpo@tbibank. gr.

    *

    *
     
    *
     
    *
     
    *
     
    *
    Μέθοδος λήψης απάντησης
    *
     
     
     

    H TBI θα επεξεργαστεί τα στοιχεία σας για να επικονωνήσει μαζί σας. Για περισσότερες πληροφορίες ανατρέξτε στην Πολιτική απορρήτου μας.

    Success
    Success
    Everything is OK
    Error
    Error
    Something went wrong

    Η Τράπεζα TBI Bank είναι υπεύθυνη επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα στα πλαίσια του ισχύοντος Ευρωπαϊκού Κανονισμού.

    Ως διαχειριστής, η Τράπεζα επεξεργάζεται προσωπικά δεδομένα αποκλειστικά και μόνο στη νομική βάση που σχετίζεται με την προετοιμασία της απάντησης στο σχετικό παράπονο και αποθηκεύει τα δεδομένα αυτά για τον ελάχιστο χρόνο που απαιτείται σύμφωνα με την αρχή του περιορισμού της περιόδου αποθήκευσης.

    Η Τράπεζα δύναται να μεταφέρει δεδομένα σε τρίτους υπεύθυνους επεξεργασίας με βάσει τις προβλέψεις της νομοθεσίας.

    Τα στοιχεία επικοινωνίας του υπεύθυνου επεξεργασίας είναι TBI Bank EAD – Branch Greece, Λεωφ. Κηφισίας 196, Τ.Κ. 15231, ενώ μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον υπεύθυνο προστασίας δεδομένων στην ηλεκτρονική διεύθυνση dpo@tbibank.gr.

    subheader line subheader line
    Επικοινωνία
    ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
    ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
    210 300 99 22
    Ωρες εργασίας
    ΔΕΥΤΕΡΑ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
    08:00 - 21:00
    ΣΑΒΒΑΤΟ
    10:00 - 18:00
    Κεντρικά γραφεία
    Λεωφ. Κηφισίας 196,
    Χαλάνδρι 152 31, Ελλάδα
    ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    info@tbibank.gr