1. Τι είναι η tbi bank;

Η tbi bank είναι μια “challenger bank” της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, η οποία επικεντρώνεται στους καταναλωτές, εμπόρους και μικρομεσαίες επιχειρήσεις παρέχοντας χρηματοδότηση και πρόσθετες ενσωματωμένες υπηρεσίες μέσω ενός ευρέος δικτύου “phygital” καναλιών και πλατφορμών. Δραστηριοποιείται σε Ελλάδα, Γερμανία, Λιθουανία, Βουλγαρία & Ρουμανία. Μέσω διαφόρων ψηφιακών καναλιών, 300 φυσικών καταστημάτων και ένα μεγάλο δίκτυο συνεργαζόμενων επιχειρήσεων 20.000 εμπόρων η tbi bank έχει ένα χαρτοφυλάκιο 2 εκατομμυρίων πελατών το 2022 και έχει εκδώσει σχεδόν 550.000 δάνεια. Το επιτυχημένο επιχειρηματικό της μοντέλο και η πελατοκεντρική της προσέγγιση είχαν ως αποτέλεσμα να γίνει μία από τις πιο κερδοφόρες τράπεζες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Στην Ελλάδα ξεκίνησε τη δραστηριότητά της τον Απρίλιο του 2022 εποπτευόμενη από την Τράπεζα Ελλάδος ως υποκατάστημα Πιστωτικού Ιδρύματος με Έδρα σε Κράτος Μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης που Λειτουργεί με “κοινοτικό διαβατήριο” (Ν. 4261/2014, Οδηγία 2013/36/ΕΕ). Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ εδώ

2. Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω την tbi;

1. Με την tbi μπορείτε να χρηματοδοτήσετε εύκολα τις αγορές που κάνετε online ή στα φυσικά καταστήματα των συνεργατών μας και να πληρώσετε αργότερα. Το ποσό της χρηματοδότησης μπορεί να φτάσει τις 10.000€ με πλάνο πληρωμών από 3 έως 60 μήνες και σταθερό επιτόκιο σύμφωνα με το προφίλ σας. Ωστόσο, με το Buy now, Pay later (BNPL) μπορείτε να κάνετε αγορές μέχρι 200€, μοιράζοντας το ποσό σε 4 ισόποσες πληρωμές, με μηδενικό επιτόκιο, χρησιμοποιώντας τη χρεωστική σας κάρτα. Το ποσό μπορεί να διαφοροποιηθεί ανάλογα με τη συνεργαζόμενη επιχείρηση. 2. Με την tbi μπορείτε να καλύψετε τις προσωπικές σας ανάγκες λαμβάνοντας μετρητά στον ελληνικό τραπεζικό λογαριασμό σας αποκλειστικά online: • Κάντε αίτηση για προσωπικό δάνειο έως 10.000€ μέσω του website μας και αγοράστε ότι επιθυμείτε • Κάντε αίτηση για να χρηματοδοτήσετε την αγορά του νέου σας οχήματος είτε με αίτηση έως 10.000€ απευθείας από το website μας, είτε κάνοντας αίτηση σε συνεργαζόμενη επιχείρηση. Δείτε αναλυτικά τα διαθέσιμα χρηματοδοτικά προϊόντα στη σελίδα: tbibank.gr/our-products

3. Που μπορώ να πληρώσω χρησιμοποιώντας tbi;
Μπορείτε να πληρώσετε για αγορές online σε μια από τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις μας επιλέγοντας στο check out “tbi” ως τρόπο πληρωμής. Στη συνέχεια, θα μεταφερθείτε στο ασφαλές περιβάλλον της tbi όπου θα συμπληρώσετε την αίτηση της χρηματοδότησης σας σε λίγα μόλις βήματα. Μπορείτε να πληρώσετε τις αγορές που κάνετε σε ένα από τα φυσικά καταστήματα των συνεργατών μας, επιλέγοντας στο ταμείο tbi ως τρόπο πληρωμής. Στη συνέχεια, ο υπάλληλος της επιχείρησης θα σας βοηθήσει να συμπληρώσετε την αίτηση. Δείτε τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις στη σελίδα μας εδώ
4. Γιατί να διαλέξω tbi για τις αγορές μου;

Η διαδικασία αίτησης χρηματοδότησης μέσω της tbi bank μπορεί να ολοκληρωθεί σε λίγα μόνο λεπτά, είτε ηλεκτρονικά είτε στο φυσικό κατάστημα και ενημερώνεστε σε πραγματικό χρόνο σχετικά με την εξέλιξη της αίτησης. Επιπρόσθετα δεν θα σας ζητηθεί εγγυητής. Δεν χρειάζεται η έκδοση οποιασδήποτε πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας και δεν χρειάζεται να χάσετε χρόνο πηγαίνοντας σε κάποιο τραπεζικό κατάστημα.

5. Ποιοι μπορούν να λάβουν χρηματοδότηση από την tbi;

Για να λάβετε χρηματοδότηση από εμάς πρέπει να πληροίτε τα παρακάτω κριτήρια:

• Έλληνας ή αλλοδαπός υπήκοος με άδεια διαμονής στην Ελλάδα

• Φυσικό πρόσωπο

• Άνω των 18 ετών και έως 72 ετών στη λήξη του δανείου

• Ύπαρξη σταθερού εισοδήματος

6. Με ποια κριτήρια καθορίζεται το ποσό με το οποίο μπορώ να χρηματοδοτηθώ;

Το μέγιστο ποσό χρηματοδότησης που μπορείτε να λάβετε από εμάς εξαρτάται από την πιστοληπτική σας ικανότητα, η οποία καθορίζεται από το ύψος των εισοδημάτων σας σε συνδυασμό με τις υποχρεώσεις σας και το κόστος διαβίωσής σας.

7. Η δόση μου θα είναι σταθερή για όλη τη διάρκεια της αποπληρωμής;

Ναι φυσικά, η δόση σας παραμένει σταθερή όπως και το επιτόκιο.

8. Τι είναι το Συνολικό Ετήσιο Πραγματικό Επιτόκιο (Σ.Ε.Π.Π.Ε.);

Το Συνολικό Ετήσιο Πραγματικό Ποσοστό Επιβάρυνσης (Σ.Ε.Π.Π.Ε) είναι το συνολικό κόστος που καλείται να πληρώσει ο καταναλωτής, το οποίο εκφράζεται ως ετήσιο ποσοστό του συνολικού δανείου.

9. Τι δικαιολογητικά απαιτούνται για να κάνω αίτηση χρηματοδότησης;

Για να λάβετε χρηματοδότηση από την tbi θα χρειαστούν τα ακόλουθα:

• Επιβεβαίωση εισοδήματος γρήγορα με σύνδεση στο egov χρησιμοποιώντας τους κωδικούς taxisnet ή ανεβάζοντας αρχείο με το πρόσφατο εκκαθαριστικό σας σημείωμα.

• Επιβεβαίωση της ελληνικής σας ταυτότητας βγάζοντας και ένα σύντομο βίντεο (σε περίπτωση που είστε ξένος υπήκοος θα χρειαστούμε διαβατήριο και την άδεια παραμονή σας στην Ελλάδα).

Για αγορές έως 200€ με BNPL το μόνο που χρειάζεστε είναι επιβεβαίωση της ελληνικής σας ταυτότητας (σε περίπτωση που είστε ξένος υπήκοος διαβατήριο και άδεια παραμονή σας στην Ελλάδα).

10. Πώς κατεβάζω το εκκαθαριστικό μου σημείωμα από το TAXISnet;

Για να κατεβάσετε το πιο πρόσφατο εκκαθαριστικό σημείωμα σε μορφή pdf συνδεθείτε με τους κωδικούς σας στο TAXISnet και επιλέξτε:

1. Εφαρμογές TAXISnet

2. Φόρος Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων

3. Είσοδος

4. Έντυπο Ε1 > Στήλη: Εκτύπωση Πράξης Διοικητικού Προσδιορισμού Φόρου > ΥΠΟΧΡΕΟΥ ή ΣΥΖΥΓΟΥ/ΜΣΣ (με βάση την ιδιότητά σας στο εκκαθαριστικό σημείωμα).

Δεν πρέπει να κατεβάσετε το PDF από τη στήλη Εκτύπωση Δήλωσης Ε1.

11. Ποια είναι η διαδικασία για να χρηματοδοτήσω τις αγορές μου μέσω tbi;

H διαδικασία για να πραγματοποιήσετε αίτηση χρηματοδότησης μέσω tbi είναι απλή, γρήγορη και ασφαλής.

Αγορά σε e-shop συνεργαζόμενης επιχείρησης:

• επιλέγετε tbi ως τρόπο πληρωμής στο checkout (ταμείο)

• συμπληρώνετε κάποια προσωπικά στοιχεία

• επιβεβαιώνετε το εισόδημά σας γρήγορα με σύνδεση στο egov χρησιμοποιώντας τους κωδικούς taxisnet ή με το πρόσφατο εκκαθαριστικό σας σημείωμα (είτε ως αρχείο pdf είτε βγάζετε φωτογραφία)

• χρησιμοποιείτε το smartphone σας για να βγάλετε ένα βίντεο του προσώπου σας και να ανεβάσετε την ταυτότητα σας (διαβατήριο και άδεια παραμονής εάν είστε ξένος υπήκοος) και

• υπογράφετε ηλεκτρονικά τη σύμβαση αφού λάβετε την έγκριση από την tbi

Αγορά στο φυσικό κατάστημα συνεργαζόμενης επιχείρησης:

• επιλέγετε προϊόν / υπηρεσία και ζητάτε στο ταμείο να πληρώσετε λαμβάνοντας χρηματοδότηση από tbi

• ο υπάλληλος στην επιχείρηση ξεκινάει την αίτηση συμπληρώνοντας κάποια βασικά σας στοιχεία και σας στέλνει με email ένα link (σύνδεσμο) για να συνεχίσετε την αίτηση

• μέσω του link που λάβατε στο email σας συνδέεστε στο egov χρησιμοποιώντας τους κωδικούς taxisnet ή με το πιο πρόσφατο εκκαθαριστικό σημείωμα (είτε ως αρχείο pdf είτε βγάζετε φωτογραφία)

• χρησιμοποιείτε το smartphone σας να βγάλετε ένα βίντεο του προσώπου σας και να ανεβάσετε την ταυτότητα σας (διαβατήριο και άδεια παραμονής εάν είστε ξένος υπήκοος) και

• υπογράφετε ηλεκτρονικά τη σύμβαση αφού λάβετε την έγκριση από την tbi

Αυτό ήταν!

12. Έχω τη δυνατότητα να διακόψω την αίτησή μου και να τη συνεχίσω αργότερα;

Φυσικά, μόλις ολοκληρώσετε την συμπλήρωση των στοιχείων σας στην αρχική σελίδα της αίτησής σας, θα σας σταλεί ένας σύνδεσμος στο email σας για να μπορείτε να επιστρέψετε ανά πάσα στιγμή στην αίτησή σας και να συνεχίσετε με την υπόλοιπη διαδικασία.
Μετά από αυτό το στάδιο τα στοιχεία που συμπληρώνετε σε οποιοδήποτε βήμα της αίτησης αποθηκεύονται αυτόματα και μπορείτε να διακόψετε τη διαδικασία όποια στιγμή το επιθυμείτε.

Αυτό που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία της αίτησης χρηματοδότησης, έχετε στη διαθεσή σας από 2 ώρες έως και 10 ημέρες ανάλογα με τη συνεργαζόμενη επιχείρηση και το εκάστοτε προϊόν. Μετά το πέρας αυτού του διαστήματος, η αίτηση ακυρώνεται αυτόματα και θα χρειαστεί να ξεκινήσετε τη διαδικασία από την αρχή.

13. Σε πόση ώρα θα γνωρίζω εάν έχει εγκριθεί το αίτημά μου;

Αφού συμπληρωθούν όλα τα απαραίτητα στοιχεία, πραγματοποιείται έλεγχος για να αξιολογηθεί η αίτησή σας. Σε περίπτωση που θέλουμε επιπλέον διευκρινήσεις για την ολοκλήρωση της αξιολόγησης θα επικοινωνήσουμε μαζί σας

Για τις αιτήσεις που αφορούν σε BNPL θα λάβετε άμεσα απάντηση μόλις συμπληρώσετε τα στοιχεία σας και ολοκληρώσετε την πληρωμή της 1ης δόσης.

Με την έγκριση της χρηματοδότησής σας θα λάβετε άμεσα ενημέρωση για να προχωρήσετε με την υπογραφή της σύμβασης.

14. Τι κάνω σε περίπτωση που αντιμετωπίζω πρόβλημα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας;

Για οποιοδήποτε πρόβλημα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της tbi bank στο chat, στο τηλέφωνο 210-3009990 ή στο e-mail customers@tbibank.gr .

15. Πώς λαμβάνω τη σύμβαση χρηματοδότησης;

Μόλις υπογράψετε τη σύμβαση θα λάβετε ενημερωτικό email με την υπογεγραμμένη σύμβαση.

16. Πώς θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Μόλις υπογράψετε τη σύμβαση η συνεργαζόμενη επιχείρηση ενημερώνεται αυτόματα και μπορείτε να παραλάβετε το προϊόν / υπηρεσία που έχετε επιλέξει. Για λεπτομέρειες σχετικά με την παραλαβή, επικοινωνήστε με τη συνεργαζόμενη επιχείρηση για να σας εξυπηρετήσει.

17. Η αίτηση χρηματοδότησής μου απορρίφθηκε. Τι μπορώ να κάνω;

Το αν θα λάβετε χρηματοδότηση και το ακριβές ποσό της εξαρτάται από την πιστοληπτική σας ικανότητα, η οποία καθορίζεται από το ύψος των εισοδημάτων σας σε συνδυασμό με τις υποχρεώσεις σας και το κόστος διαβίωσής σας.

18. Με ποιούς τρόπους μπορώ να εξοφλήσω τη δόση μου;

Μπορείτε να πληρώσετε το ποσό της δόσης σας με τους ακόλουθους τρόπους:

1. Με την εφαρμογή tbi bank app.
2. Από οποιαδήποτε τράπεζα, χρησιμοποιώντας το μοναδικό ενιαίο κωδικό πληρωμής (RF code).
3. Οnline χρησιμοποιώντας τη χρεωστική σας κάρτα. Συμπληρώνοντας το ΑΦΜ, το email και το τηλέφωνο που καταχωρήσατε κατά την υπογραφή της σύμβασής σας, μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις οφειλές σας και να προχωρήσετε στην πληρωμή που επιθυμείτε. Πληρώστε online εδώ

19. Μπορώ να εξοφλήσω πρόωρα μέρος ή το σύνολο της χρηματοδότησής μου;

Ναι, μπορείτε να εξοφλήσετε οποιαδήποτε στιγμή μέρος ή το σύνολο της χρηματοδότησης χωρίς επιπλέον επιβάρυνση.
Eπικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της tbi bank στο τηλέφωνο 210-3009990 ή στο e-mail customers@tbibank.gr για να σας ενημερώσουμε για τη διαδικασία.

20. Με ποιο τρόπο ενημερώνομαι για την κατάσταση του δανείου μου;

Θα λαμβάνετε μηνιαία ενημέρωση σχετικά με την κάτασταση του δανείου σας, καθώς και υπενθυμίσεις σχετικά με την πληρωμή της επόμενης δόσης σας.

21. Γιατί να είμαι συνεπής στις πληρωμές μου;

Αν χάσετε την ημερομηνία πληρωμής θα επιβαρυνθείτε με τόκο υπερημερίας για κάθε μέρα πέραν της αναμενόμενης ημερομηνίας πληρωμής.

Εάν έχετε δυσκολίες στην αποπληρωμή της χρηματοδότησης ή χρειάζεστε υποστήριξη σχετικά με τα οικονομικά σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της tbi. Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε.

22. Πώς ακυρώνω την αγορά μου / επιστρέφω το προϊόν;

Για να ακυρώσετε την αγορά σας και να επιστρέψετε το προϊόν, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την επιχείρηση στην οποία πραγματοποιήσατε την αγορά σας.

23. Σε περίπτωση που υποπτεύομαι ότι έχω πέσει θύμα απάτης, που μπορώ να το αναφέρω;

Επικοινωνήστε άμεσα με την Εξυπηρέτηση Πελατών της tbi bank στο τηλέφωνο 210-3009990 ή στο e-mail customers@tbibank.gr

24. Μπορώ να εκδώσω πιστωτική κάρτα με την tbi;

Προς το παρόν η έκδοση πιστωτικής κάρτας δεν είναι διαθέσιμη.

25. Μπορώ να ανοίξω λογαριασμό με την tbi;

Προς το παρόν δεν υπάρχει η δυνατότητα για άνοιγμα λογαριασμού στην τράπεζά μας.