Tibi
Tibi
lines lines

Ερωτήσεις
& Απαντήσεις

Χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε μια ερώτηση και θέλετε μια άμεση απάντηση; Απλά κάντε κλικ σε μία από τις παρακάτω ενότητες και αν δεν μπορείτε να βρείτε απάντηση στην ερώτησή σας, παρακαλούμε καλέστε τους υπεύθυνους του Call Center μας στο τηλέφωνο 210 300 99 90 ή στείλτε μας ένα email στο customers@tbibank.gr.

Βρείτε την απάντηση σας

  • Ιδιώτες
  • Επιχειρήσεις
1. Τι προϊόντα μπορώ να πάρω απο την tbi bank;

Μπορείτε να λάβετε χρηματοδότηση για αγορές προϊόντων και υπηρεσιών σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

Το ποσό της χρηματοδότησης μπορεί να ανέλθει έως τις 10.000€ με πλάνο πληρωμών από 3 έως 60 μήνες και σταθερό επιτόκιο σύμφωνα με το οικονομικό προφίλ σας.

Ωστόσο, με Buy now, Pay later (BNPL) μπορείτε να κάνετε αγορές μέχρι 200€, σε 4 ισόποσες πληρωμές, με μηδενικό επιτόκιο, χρησιμοποιώντας τη χρεωστική σας κάρτα.

Δείτε αναλυτικά τα διαθέσιμα χρηματοδοτικά προϊόντα στη σελίδα μας.

2. Που μπορώ να πληρώσω χρησιμοποιώντας tbi bank;
Μπορείτε να πληρώσετε για αγορές online σε e-shops αλλά και στα φυσικά καταστήματα των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων. Δείτε τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις στη σελίδα μας.
3. Γιατί να διαλέξω tbi bank για τις αγορές μου;
Η διαδικασία αίτησης χρηματοδότησης μέσω της tbi bank ολοκληρώνεται σε περίπου 10 λεπτά, αποκλειστικά ηλεκτρονικά και ενημερώνεστε σε πραγματικό χρόνο για την τελική απάντηση. Επιπρόσθετα δεν θα σας ζητηθεί εγγυητής. Δεν χρειάζεται η έκδοση οποιασδήποτε πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας και δεν χρειάζεται να χάσετε χρόνο πηγαίνοντας σε κάποιο κατάστημα.
4. Ποιοι μπορούν να λάβουν χρηματοδότηση από την tbi bank;
Φυσικά πρόσωπα, άνω των 18 ετών, Έλληνες ή αλλοδαποί υπήκοοι με άδεια διαμονής στην Ελλάδα, με μοναδικό προαπαιτούμενο την ύπαρξη σταθερού εισοδήματος.
5. Με ποια κριτήρια καθορίζεται το ποσό με το οποίο μπορώ να χρηματοδοτηθώ;

Το ποσό της χρηματοδότησής σας καθορίζεται από τα εισοδήματά σας, σε συνδυασμό με τις υποχρεώσεις και το κόστος διαβίωσής σας.

6. Η δόση μου θα είναι σταθερή για όλη τη διάρκεια της αποπληρωμής;
Ναι φυσικά, η δόση σας παραμένει σταθερή όπως και το επιτόκιο.
7. Τι είναι το Συνολικό Ετήσιο Πραγματικό Επιτόκιο (Σ.Ε.Π.Π.Ε.);
Το Συνολικό Ετήσιο Πραγματικό Ποσοστό Επιβάρυνσης (Σ.Ε.Π.Π.Ε) είναι το συνολικό κόστος που καλείται να πληρώσει ο καταναλωτής που εκφράζεται ως ετήσιο ποσοστό του συνολικού δανείου.
8. Τι δικαιολογητικά απαιτούνται για να κάνω αίτηση χρηματοδότησης;
Το μόνο που χρειάζεστε για να αιτηθείτε χρηματοδότηση στην TBI είναι πρόσφατο εκκαθαριστικό σας σημείωμα και ελληνική ταυτότητα (σε περίπτωση που είστε ξένος υπήκοος θα χρειαστούμε διαβατήριο και την άδεια παραμονή σας στην Ελλάδα). Κατά τη διάρκεια της αίτησης θα σας ζητηθεί να τα ανεβάσετε είτε σε μορφή αρχείου, είτε να τα βγάλετε φωτογραφία.
9. Πώς κατεβάζω το εκκαθαριστικό μου σημείωμα από το TAXISnet;
Για να κατεβάσετε το πιο πρόσφατο εκκαθαριστικό σημείωμα σε μορφή pdf συνδεθείτε με τους κωδικούς σας στο TAXISnet και επιλέξτε:
  • Εφαρμογές TAXISnet
  • Φόρος Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων
  • Είσοδος
  • Έντυπο Ε1 > Στήλη: Εκτύπωση Πράξης Διοικητικού Προσδιορισμού Φόρου > ΥΠΟΧΡΕΟΥ ή ΣΥΖΥΓΟΥ/ΜΣΣ (με βάση την ιδιότητά σας στο εκκαθαριστικό σημείωμα).
Δεν πρέπει να κατεβάσετε το PDF από τη στήλη Εκτύπωση Δήλωσης Ε1.
10. Ποια είναι η διαδικασία για να χρηματοδοτήσω τις αγορές μου μέσω tbi bank;
H διαδικασία για να πραγματοποιήσετε αίτηση χρηματοδότησης μέσω TBI Bank είναι απλή, γρήγορη και ασφαλής.

Αγορά σε e-shop συνεργαζόμενης επιχείρησης:

  • Επιλέγετε tbi bank ως τρόπο πληρωμής στο checkout (ταμείο)
  • Συμπληρώνετε κάποια προσωπικά στοιχεία
  • Ανεβάζετε το πιο πρόσφατο εκκαθαριστικό σημείωμα (είτε ως αρχείο pdf είτε βγάζετε φωτογραφία)
  • Χρησιμοποιείτε το smartphone σας για να βγάλετε μια selfie και να ανεβάσετε την ταυτότητα σας (διαβατήριο και άδεια παραμονής εάν είστε ξένος υπήκοος)
  • Υπογράφετε ηλεκτρονικά τη σύμβαση αφού λάβετε την έγκριση από την tbi

Αγορά στο φυσικό κατάστημα συνεργαζόμενης επιχείρησης:

  • Επιλέγετε προϊόν / υπηρεσία και ζητάτε στο ταμείο να πληρώσετε λαμβάνοντας χρηματοδότηση από tbi bank
  • Ο υπάλληλος στην επιχείρηση ξεκινάει την αίτηση συμπληρώνοντας κάποια βασικά σας στοιχεία και σας στέλνει με email ένα link (σύνδεσμο) για να συνεχίσετε την άιτηση
  • Μέσω του link που λάβατε στο email σας ανεβάζετε το πιο πρόσφατο εκκαθαριστικό σημείωμα (είτε ως αρχείο pdf είτε βγάζετε φωτογραφία)
  • Χρησιμοποιείτε το smartphone σας για να βγάλετε μια selfie και να ανεβάσετε την ταυτότητα σας (διαβατήριο και άδεια παραμονής εάν είστε ξένος υπήκοος)
  • Υπογράφετε ηλεκτρονικά τη σύμβαση αφού λάβετε την έγκριση από την tbi

Αυτό ήταν!  
11. Έχω τη δυνατότητα να διακόψω την αίτησή μου και να τη συνεχίσω αργότερα;
Φυσικά, αρκεί να έχετε συμπληρώσει την αρχική σελίδα της αίτησής σας για να σας σταλεί στο email σας ένας σύνδεσμος για να μπορείτε να επιστρέψετε αργότερα στην αίτησή σας. Μετά από αυτό το στάδιο τα στοιχεία που συμπληρώνετε σε οποιοδήποτε βήμα της αίτησης αποθηκεύονται αυτόματα και μπορείτε να διακόψετε τη διαδικασία όποια στιγμή το επιθυμείτε.

Αυτό που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι έχετε στη διαθεσή σας 10 ημέρες ώστε να ολοκληρώσετε τη διαδικασία της αίτησης χρηματοδότησης. Μετά τις 10 ημέρες, η αίτηση ακυρώνεται αυτόματα και πρέπει να ξεκινήσετε τη διαδικασία από την αρχή.
12. Σε πόση ώρα θα γνωρίζω εάν έχει εγκριθεί το αίτημά μου;
Η αξιολόγηση της αίτησή σας πραγματοποιείται άμεσα, ωστόσο εάν χρειάζονται επιπλέον διευκρινήσεις για την ολοκληρωση θα επικοινωνήσει ενας εκπρόσωπος μας μαζί σας.

Θα σας σταλεί και ενημερωτικό email μόλις εγκριθεί η χρηματοδότησή σας.
13. Τι κάνω σε περίπτωση που αντιμετωπίζω πρόβλημα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας;

Για οποιοδήποτε πρόβλημα κατα τη διάρκεια της διαδικασίας επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της tbi bank στο chat, στο τηλέφωνο 210-3009990 ή στο e-mail customers@tbibank.gr.

14. Πώς λαμβάνω τη σύμβαση χρηματοδότησης με tbi bank;
Μόλις υπογραψέτε ηλεκτρονικά τη σύμβαση θα λάβετε ενημερωτικό email με την υπογεγραμμένη σύμβαση.
15. Πώς παραλαμβάνω την παραγγελία μου;
Μόλις υπογράψετε τη σύμβαση, η συνεργαζόμενη επιχείρηση ενημερώνεται αυτόματα και μπορείτε να παραλάβετε το προϊόν / υπηρεσία που έχετε επιλέξει. Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την παραλαβή, επικοινωνήστε με τη συνεργαζόμενη επιχείρηση για να σας εξυπηρετήσει.
16. Η αίτηση χρηματοδότησης μου απορρίφθηκε. Τι μπορώ να κάνω;
Το αν θα λάβετε χρηματοδότηση και το ακριβές ποσό της καθορίζεται από τα εισοδήματά σας, σε συνδυασμό με τις υποχρεώσεις σας και το κόστος διαβίωσής σας.
17. Με ποιούς τρόπους μπορώ να εξοφλήσω τη δόση μου;

Μπορείτε να πληρώσετε το ποσό της δόσης σας με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Μπορείτε να πληρώσετε το ποσό της δόσης σας μεταφέροντας χρήματα από τον τραπεζικό σας λογαριασμό και αναγράφοντας τον αριθμό της σύμβασής σας ως αιτιολογία πληρωμής στους ακόλουθους τραπεζικούς λογαριασμούς της ΤΒΙ Βank ΕΑD Βranch Greece:
    1. Alpha Bank IBAN: GR1801401100110002320023840
    2. TBI Bank EAD IBAN: BG 76 TBIB 9310 14 A06H9105 Swift code TBIBBGSF
  • Πληρώνοντας Online χρησιμοποιώντας τη χρεωστική ή την πιστωτική σας κάρτα, συμπληρώνοντας το ΑΦΜ, το e-mail και το τηλέφωνο που καταχωρήσατε κατά την υπογραφή της σύμβασής σας, θα μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις οφειλές σας και να προχωρήσετε στην πληρωμή που επιθυμείτε. Πληρώστε Online εδώ.
18. Μπορώ να εξοφλήσω πρόωρα μέρος ή το σύνολο της χρηματοδότησής μου;

Ναι, μπορείτε να εξοφλήσετε οποιαδήποτε στιγμή μέρος ή το σύνολο της χρηματοδότησης χωρίς επιπλέον επιβάρυνση. Eπικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της TBIBank στο τηλέφωνο 210-3009990 ή στο e-mail customers@tbibank.gr για να σας ενημερώσουμε για τη διαδικασία.

19. Με ποιο τρόπο ενημερώνομαι για την κατάσταση του δανείου μου;
Σας αποστέλουμε ενημερωτικό μήνυμα για να σας υπενθυμίσουμε την επόμενη πληρωμή και τη μηνιαία κατάσταση της χρηματοδότησης σας.
20. Γιατί να είμαι συνεπής στις πληρωμές μου;
Αν χάσετε την ημερομηνία πληρωμής θα επιβαρυνθείτε με τόκο υπερημερίας για κάθε μέρα περαν της αναμενόμενης ημερομηνίας πληρωμής.

Εαν έχετε δυσκολίες στην αποπληρωμή της χρηματοδότησης ή χρειάζεστε υποστήριξη σχετικά με τα οικονομικά σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της ΤΒΙBank στο τηλέφωνο 210-3009990 ή στο e-mail customers@tbibank.gr.

Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε.
21. Πώς ακυρώνω την αγορά μου / επιστρέφω το προϊον;
Επικοινωνήστε με την επιχείρηση για να ακυρώσετε την αγορά σας και να επιστρέψετε το προϊόν.
22. Σε περίπτωση που υποπτεύομαι ότι έχω πέσει θύμα απάτης, που μπορώ να το αναφέρω;
Επικοινωνήστε άμεσα με την Εξυπηρέτηση Πελατών της TBIBank στο τηλέφωνο 210-3009990 ή στο e-mail customers@tbibank.gr.    
1. Μπορεί η επιχείρησή μου να προσφέρει τις χρηματοδοτικές λύσεις της tbi bank στους πελάτες της;
Οποιαδήποτε επιχείρηση ανεξαρτήτως νομικής υπόστασης (ΑΕ, ΟΕ, ΕΠΕ, ΕΕ, ΙΚΕ, Ατομική Επιχείρηση κλπ), μπορεί να προσφέρει τα χρηματοδοτικά προγράμματα της tbi bank στους πελάτες της για την χρηματόδοτηση των αγορών τους.
2.Τι είδους προϊόντα μπορούν να χρηματοδοτηθούν;
Η χρηματοδότηση παρέχεται σε φυσικά πρόσωπα και αφορά αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών. Το ποσό της χρηματόδοτησης μπορεί να ανέλθει έως τις 10.000€. Επίσης υπάρχουν ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα και για αγορές χαμηλής αξίας (έως 200€) Ενδεικτικοί κλάδοι :
  • Ηλεκτρικά / Ηλεκτρονικά είδη
  • Έπιπλα, οικιακός εξοπλισμός
  • Αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, μοτοσυκλέτα, σκάφους αναψυχής
  • Συντήρηση αυτοκινήτων, επισκευές, φανοποιεία
  • Ποδήλατα, όργανα γυμναστικής, hobbies
  • Εργαλεία, λοιπός εξοπλισμός
  • Ασφαλιστικές υπηρεσίες
  • Ιατρικές, Οδοντιατρικές Υπηρεσίες
  • Υπηρεσίες αισθητικής
  • Ηλεκτρονικές αγορές ρούχων, κοσμήματα, καλλυντικά, οπτικά
3. Πώς μπορώ να ενισχύσω τις πωλήσεις μου;
  1. Με τον επιμερισμό του ποσού της αγοράς σε μηνιαίες δόσεις, οι πελάτες αποκτούν πρόσβαση σε όλη τη γκάμα των προϊόντων σας.
  2. Μέσω της χρηματοδοτικής λύσης, αυξάνεται η μέση αξία των αγορών των πελατών σας.
  3. H επιχείρησή σας καθίσταται πιο ανταγωνιστική προσφέροντας έναν επιπλέον σύγχρονο και γρήγορο τρόπο εξόφλησης στον πελάτη.
  4. Ενισχύεται η πιστότητα των πελατών σας με αποτέλεσμα την αύξηση της επισκεψιμότητάς τους και την πραγματοποίηση επαναληπτικών αγορών.
4. Μπορεί η tbi να χρηματοδότησει τους πελάτες μου τόσο στο φυσικό κατάστημα, όσο και στις online αγορές τους;
Η χρηματοδότηση μέσω tbi bank αφορά στις αγορές των πελατών σας τόσο στο φυσικό κατάστημα, όσο και στις αγορές που πραγματοποιούν μέσω της online πλατφόρμας σας. Παράλληλα προσφέρονται λύσεις και για εξ’ αποστάσεως πωλήσεις (πχ τηλεφωνικές πωλήσεις).
5. Θα πρέπει η επιχείρησή μου να πραγματοποίησει επιπλέον υλοποιήσεις για την χρηματοδότηση μέσω του online καταστήματος;
Όχι! Για τη διασύνδεση της πλατφόρμας της TBIBank με το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, υπάρχουν έτοιμα plug ins για τις μεγαλύτερες eCommerce πλατφόρμες (wooCommerce, OpenCart, Presta, Magento & Shopify) όπου με εύκολο τρόπο μπορεί άμεσα να εγκατασταθεί η λύση στο e-shop σας. Παράλληλα  προσφέρεται δυνατότητα διασύνδεσης μέσω API για οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα. Η διαδικασία για τον πελάτη σας είναι απλή και εύκολη. Ο πελάτης αφού επιλέξει τα προϊόντα στο καλάθι, επιλέγει στο check out «TBI Bank» και μεταφέρεται στο ασφαλές περιβάλλον της TBIBank για την ολοκλήρωση της αίτησής του. Σε πολύ σύντομο χρόνο η επιχείρηση και ο καταναλωτής ενημερώνονται για την έγκριση της αίτησης του δανείου και η επιχείρηση αποστέλλει το προϊόν στον πελάτη.
6. Υπάρχουν άλλες λύσεις για τους πελάτες μου ειδικά για μικρότερα ποσά;
Φυσικά. Για αγορές προϊόντων από 20 έως 200€, οι πελάτες σας μπορούν μέσω της υπηρεσίας BNPL (Buy Now Pay Later) να χρησιμοποιούν την χρεωστική τους κάρτα, πληρώνοντας σε 4 ισόποσες δόσεις με μηδενικό επιτόκιο και χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση!
7. Όταν οι πελάτες πραγματοποιούν τις αγορές τους με την υπηρεσία BNPL (Buy Now Pay Later), η πίστωση της επιχείρησής μου θα πραγματοποιείται μήνα - μήνα;
Όχι, η πίστωση του συνόλου του ποσού προς την επιχείρησή σας για αγορές των πελατών με την υπηρεσία BNPL (Buy Now Pay Later) είναι άμεση. Επίσης δεν υπάρχει ρίσκο για την επιχείρησή σας σε περίπτωση μη αποπληρωμής των δόσεων από τον πελάτη.
8. Σε περίπτωση που δεν διαθέτω online shop και ο πελάτης δεν έχει τη δυνατότητα να έλθει στο κατάστημα, μπορώ να καταχωρήσω αίτημα χρηματοδότησης του;
Για τις περιπτώσεις απομακρυσμένων αγορών μέσω τηλεφώνου ή παραγγελίες εξ αποστάσεως, υπάρχει η δυνατότητα αίτησης για χρηματοδότηση με την υπηρεσία Link 2 Pay:
  • Η επιχείρηση ξεκινάει την διαδικασία καταχώρησης της αίτησης με τα ελάχιστα προαπαιτούμενα στοιχεία (βασικά στοιχεία πελάτη και συναλλαγής).
  • Η επιχείρηση αποστέλλει το link με το αίτημα χρηματοδότησης στον πελάτη μέσω email.
  • Ο πελάτης λαμβάνει το link και ολοκληρώνει την αίτησή του στην TBIBank.
  • Για το αποτέλεσμα της αίτησης η επιχείρηση λαμβάνει αυτόματη ενημέρωση από την διαχειριστική εφαρμογή της πλατφόρμας της TBI.
  • Δεν απαιτείται από την πλευρά της επιχείρησης κάποια επιπλέον υλοποίηση

Επιπλέον, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία Link 2 pay ακόμα και στις περιπτώσεις όπου υπάρχει αυξημένος όγκος εργασίας στο κατάστημά σας, ή όταν ο πελάτης δεν έχει τον απαραίτητο χρόνο τη δεδομένη στιγμή. Ο υπάλληλος ξεκινάει την καταχώρηση της αίτησης όπως περιγράφεται παραπάνω, και εν συνεχεία αποστέλλει το link στον πελάτη για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
9. Η αίτηση χρηματοδότησης για τους πελάτες μου θα πρέπει να γίνεται ξεχωριστά για κάθε ένα προϊόν;
Όχι, η αίτηση χρηματοδότησης για τους πελάτες σας αφορά στο σύνολο των προϊόντων / υπηρεσιών που θα επιλέξουν, έως του ποσού των 10.000€.
10. Είναι πολύπλοκη για την επιχείρηση και τους υπαλλήλους μου η διαδικασία αίτησης χρηματοδότησης του πελάτη;
Η διαδικασία αίτησης για τον πελάτη σας είναι εύκολη, απλή και γρήγορη. Μέσω της πλατφόρμας της TBIBank, η διαδικασία πραγματοποιείται σε σύντομο χρόνο και paperless, δίχως ο πελάτης σας να επιφορτίζεται με τη συλλογή πληθώρας διακιολογητικών.
11. Πως μπορεί η επιχείρησή μου να παρακολουθεί την πορεία των αιτήσεων;
Μέσω της διαχειριστικής πλατφόρμας, έχετε πρόσβαση σε όλες τις αιτήσεις του καταστήματός σας και παρακολουθείτε σε πραγματικό χρόνο την πορεία τους. Για τις online αγορές, μέσω του plugin ενημερώνεται αυτόματα το κεντρικό διαχειριστικό του ηλεκτρονικού σας καταστήματος στην ολοκλήρωση / οριστικοποίηση της αίτησης.
12. Πότε πιστώνεται η επιχείρησή μου τα χρήματα από τις αγορές των πελατών μου;
Η επιχείρησή σας πιστώνεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα μετά την έγκριση της αίτησης.
13. Ποιο είναι το κόστος για την επιχείρησή μου;
Για τα έντοκα χρηματοδοτικά προγράμματα των πελατών (από 201€ - 10,000€) δεν υφίσταται κάποιο κόστος για την επιχείρησή σας. Για το πρόγραμμα BNPL που προσφέρεται άτοκα στον πελάτη (από 20€ - 200€), υπάρχει ένα χαμηλό κόστος για την επιχείρησή σας ανάλογα με την εμπορική συμφωνία με την TBIBank.
14. Χρειάζεται η επιχείρησή μου να διατηρεί λογαριασμό στην tbi bank;
Για τις αιτήσεις χρηματοδότησης των πελατών σας, δεν απαιτείται το άνοιγμα λογαριασμού στην tbi. Η εκκαθάριση των συναλλαγών πραγματοποιείται σε λογαριασμό της επιλογής σας από την tbi bank, μεταξύ αυτών που ήδη διατηρείτε στις υπόλοιπες Τράπεζες.
15. Θα υπάρχει τηλεφωνική εξυπηρέτηση και υποστήριξη για την επιχείρησή μου;
Φυσικά! Το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης των συνεργατών μας είναι στη διάθεσή σας για την υποστήριξη της επιχείρησής σας. Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 300 99 22 & στo e-mail : support@tbibank.gr.
16. Ποιά είναι τα βασικά κριτήρια για την έγκριση του δανείου;
Όλοι οι πελάτες μπορούν να κάνουν αίτηση δανείου, συμπεριλαμβανομένων αλλοδαπών υπηκόων με άδεια διαμονής στην Ελλάδα, με μοναδικό προαπαιτούμενο την ύπαρξη σταθερού εισοδήματος.
Γίνετε συνεργάτης μας
E-mail

    *
    *
    *
    *
    *
    Success
    Επιτυχία
    Όλα είναι εντάξει.
    Error
    Σφάλμα
    Κάτι πήγε στραβά

      *
      *
      *
      *
      *
      Success
      Επιτυχία
      Όλα είναι εντάξει.
      Error
      Σφάλμα
      Κάτι πήγε στραβά

        *
        *
        *
        *
        *
        Success
        Επιτυχία
        Όλα είναι εντάξει.
        Error
        Σφάλμα
        Κάτι πήγε στραβά